Conpot
  • Renault alaskan

Lanserer pick-upen Renault Alaskan

Renault har de sytten siste årene vært sterkt representert i Europas nyttekjøretøymarked, men har ingen planer om å hvile på laurbærene. Nå lanserer de den splitter nye pick-upen Renault Alaskan

Renault har besluttet å innta pick-upmarkedet. Dette segmentet står for mer enn en tredjedel av det globale salget av nyttekjøretøyer. I juni i Buenos Aires 2015 ble den nye, særpregede Renault Duster Oroch lansert. En pick-up beregnet på det søramerikanske markedet.

Konseptpickupen Renault Alaskan ble nylig lansert, og vil danne grunnlaget for den kommende modellen beregnet på det globale markedet.

Renault Alaskan

Parallelt med disse produkt- og markedssatsningene lanserer Renault også Renault Pro+, et globalt ekspertkonsept for nyttekjøretøykunder og -brukere. Renault Pro+ konseptet skal ikke bare levere skreddersydde varer og tjenester, det skal også skape en komplett opplevelse for bedriftskunder, fra annonsering til ettermarkedsservice. Renault Pro+ konkretiserer Renaults kundeløfte og inngår i planen om å bli en ledende global aktør på nyttekjøretøymarkedet.

Stikkord: